Aankomst - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Matta

Blijf op de hoogte en volg Matta

07 Juni 2012 | Verenigde Staten, Nanjemoy

Mijn 1e vlucht over de grote oceaan is een feit!! Na een aangename vlucht van 8 uur (op het landen na, beetje een achtbaan gevoel) was ik aangekomen op Washington Dulles Airport.

Overigens waren de maaltijden in het vliegtuig goed binnen te houden en ook het dvd assortiment was naar wens (game of thrones, drive en family guy)!!

Bij het airport werd ik keurig opgewacht door een staff member, samen met 2 mede counselers uit NL en 1 uit de UK vertrokken we richting camp: een "kort" ritje, wat uiteindelijk 2 uur werd.
Dit mede dankzij files, verkeerde route, verkeerde voorsorteer-laan bij de tol (waarbij ik al het verkeer erachter mocht verblijden dat ze nog verder naar achteren moesten)en natuurlijk de noodzakelijke stop bij de McDonalds *jeujj* ...

Camp zelf is groot, met veel aardige mensen uit verschillende landen, tot nu toe niet veel meer gedaan behalve kennismaken en 't terrein verkennen.

Morgenvroeg is er een ochtendactiviteit, ben zelf ook nog benieuw of ik daarbij ben, het voornemen is er in ieder geval.

De campers (kinderen) komen pas over een paar dagen, dus nog even relax-time ;)

• 07 Juni 2012 - 04:17

Hi Matta,
    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je de reis als fijn hebt ervaren.
    Wij gingen altijd naar de burgerking maar naar 2 weken kwamen de woopers ook je oren uit!
    Wat koste die camaro??Hi Hi (je hebt hem toch wel aangehouden voor een proefritje)

Groenten van het platte land!

• 07 Juni 2012 - 06:05

Brigitte:

Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan. En niet je " oom Frenky " te lekker maken met al die auto's. Anders zit hij binnenkort ook in het vliegtuig;-)
    geniet ervan en we wachten weer op het volgende nieuws.

groetjes brigitte x

• 07 Juni 2012 - 06:06

Anita:

he martijn, fijn dat je reis goed verlopen is.wel een lange dag gehad zeker? hoe is de temperatuur daar???
    nog euries gewisseld op airport?
    groeten van ons!

• 07 Juni 2012 - 09:26

Ester:

Hey Martijn,
    Goed dat je veilig bent aangekomen. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen zo''n eerste nacht. We wachten je volgende berichtje weer af...
    Groetjes van ons.

• 07 Juni 2012 - 10:00

Lisanne:

hey.. lekker geslapen aan de andere kant van de oceaan??
    echt fijn dat je veilig bent aangekomen
    zie dat je al kennis hebt gemaakt met de files :P
    en alweer relax time zie ik haha ;)

ik ben benieuwd naar je volgende berichtje
    xxx lisanne

• 07 Juni 2012 - 12:35

Dolf Mulder:

Hoi Martijn, Hoorde van je vader dat je in de Verenigde Staten bent voor 3 maanden. Hoop dat je een leuke tijd daar hebt. Ik blijf je volgen. Groet Dolf

• 08 Juni 2012 - 02:10

Martijn:

Bedankt voor de reacties!!

Dagen zijn lang hier, 's ochtends vroeg op en 's avonds pas laat weer slapen..

@ Frenky: geen idee, maar heb niet zoveel muscle cars gezien tot nu toe. Echt alleen maar pick ups!

1e nacht slapen was best relaxt, alleen 't is niet echt een bed zoals ik gewend ben, matras is wat hard en kraakt daardoor bij iedere beweging, beetje irritant.

Zal binnenkort weer wat posten, voorlopig blijft 't nog alleen maar kennismaken en cursussen volgen voordat de kinderen komen (over 8 dagen).

Bedankt allemaal!!

• 08 Juni 2012 - 04:15

Frank:

Dat is toch juist mooi!,nu gebruik je meer van de dag dan van je bed!
    Een pickup is voor een amerikaan een noodzaak! je moet het eigenlijk gewoon zien als voor ons een fiets,bij ons heeft iedereen een fiets.
    Alle andere auto's is dan weer luxe!

Tot Later!

• 08 Juni 2012 - 05:10

Karin:

Heej Martijn,

Leuk om te lezen hoe het is daar!
    Wat ga jij nog veel meemaken...als straks die kids komen,kijk uit naar je verhalen.
    Als ze daar net zo blij zijn als hier op school met Meneer Martijn kan dat alleen maar goedkomen!

En dan het weer daar....hier gisteren 1,5 uur in de regen gelopen met de wandel4daagse,maar uiteraard toch veel plezier gehad.

Volgens mij rol jij net je (niet zo fijne) bed in terwijl hier de dag begint..
    Dus slaap lekker,ik ga er hier eens een paar waker maken aangezien er nog niemand naar beneden komt!

Geniet van alles daar en tot het volgende berichtje...

Groetjes Karin x

• 12 Juni 2012 - 07:59

Jeanny Pepers:

Hoi Martijn,
    Nou, het begin is gemaakt van je grote avontuur en zo te lezen alles goed.
    De eerste indruk is vaak heel belangrijk. Het leuke is dat je er ook leuke vriendschappen van verschillende nationaliteiten aan over kan houden. Veel sukses en veel plezier in den vreemden.
    Jeanny.

• 13 Juni 2012 - 11:48

Brigitte:

Hey Martijn,
    Zo nu heb je er al bijna een week opzitten. Ben je nu al wat gewend daar? Is het nog steeds vroeg op en laat naar bed?
    We wachten weer tot je wat hebt geschreven en misschien wat leuke foto's van waar je zit............we zijn niet nieuwsgierig hoor.

groetjes

• 15 Juni 2012 - 15:10

Ralf:

Hey maaat,

Hoe is het daar nu allemaal? Ik zou graag nog een update zien van hoe het je allemaal bevalt tot nu toe.

In ieder geval veel plezier en ik spreekje snel weer.

• 16 Juni 2012 - 19:04

Frank:

Het is stiiillll aan de oooverkant!!!
    Refresh your blog with cool pict.!!!

Bye bye from Holland!