Stilte voor de storm.. - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu Stilte voor de storm.. - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu

Stilte voor de storm..

Door: Matta

Blijf op de hoogte en volg Matta

17 Juni 2012 | Verenigde Staten, Nanjemoy

Dag 10, de orientatie zit er eindelijk op!
9 dagen "lockdown" (zoals ze dat hier nou noemen) waarbij we veel theorie hebben gehad en cursussen over risk management, nappi, CPR + EHBO, Ziektebeelden + info over de deelnemers, programma's en activiteiten hier en buiten het kamp.

Iedere vrijdag om 19.30 hebben we vrij t/m zondagochtend 10.30, waarbij op de zaterdagavond een avondklok is om 00.00 waarbij je op het kamp moet zijn (tenzij je niet op het kamp gaat slapen).

Deze zaterdag zijn we naar de wall mart in Waldorf en in een immens grote shopping mall in Annapolis geweest (vlakbij Baltimore).

Morgen (zondagmiddag) is het open dag, waarbij veel ouders en kinderen komen kijken.
De kinderen die ik ga begeleiden pik ik om maandagochtend op: dwz om 10 voor 6 al in de auto zitten....
De auto's zijn hier ook gigantisch (15 passengers van) en ook gloednieuw!! :D

Deze kids brengen wij (van day camp) weer terug rond 18.00 (dagelijks).
Daarnaast is er ook night camp, waarbij de kinderen een hele week blijven, een teen camp en 1 met volwassenen die trips maken naar grote steden hier aan de oostkust.
Ik zal maximaal 8 kids begeleiden, samen met een andere counseler, afhankelijk van hoeveel kids er die dag zijn en de problematiek die ze hebben (kan namelijk ook 1:1 begeleiding zijn).

Dus maandag gaat het feestje definitief beginnen, ik ben zeer benieuwd en heb daarnaast stiekem ook alweer zin in de volgende day-off want ik heb me heeeeerlijk vermaakt vandaag!!!!

Groetjes aan iedereen en bedankt voor jullie comments ;) - xxxx -

ps: Volgende update zal waarschijnlijk volgend weekend zijn ;)

See Y'all soon!!!!

  • 17 Juni 2012 - 09:02

    Lisanne:

    heyhey..
    zo te zien is het supergezellig geweest tot nu toe
    de foto's zien er in elk geval leuk uit!

    dat wordt nog wat.. om 10 voor 6 al in de auto ;)
    maar het is het zeker waard volgens mij

    ik wacht op je volgende berichtje en spreek je snel weer :)
    kuskus lisanne

  • 17 Juni 2012 - 09:08

    Karin:

    Heej Martijn,

    Leuk om weer van je horen hier en vooral je foto`s te zien...
    Krijgen wij thuisblijvers toch een beetje een idee van wat je allemaal meemaakt daar..
    Wat zijn die auto`s toch allemaal groot daar,zou niks voor mij zijn,zou niet boven het dashboard uitkomen!!

    Succes deze week met de kids,en we kijken al weer uit naar je verhalen daarover!!

    Groetjes uit een regenachtig,nat,koud Schijndel xx

  • 17 Juni 2012 - 14:24

    Nico:

    Hoi Tijn,

    weetniet of je je email gelezen hebt maar je bent dus ..GESLAAGD!!
    Proficiat van ons en nu maar hopen dat ze op het CIOS alle papieren op tijd naar DUO sturen en dat je wordt ingeloot op Fysio!
    Fijn om te lezen dat alles daar goed gaat en dat je je uitstekend vermaakt. De komende week zal wel wat anders worden denk ik...met de komst van de kinderen.
    vandaag is het vaderdag in NL..dus die Canon 5D Mark3 die je daar voor me koopt geef je maar als je terug bent hoor :-) :-) :-)
    Groeten van Anita en Charlotte en een poot van Cocker.
    Houdoe, Nico

  • 17 Juni 2012 - 14:25

    Cocker:

    Woef Woef ( krijg ik nu een stikkie? )

  • 18 Juni 2012 - 02:30

    Martijn:

    Haha ik lag in bed de comments te lezen en moest hard lachen om die van cocker, met als resultaat dat iedereen (half in slaap/in slaap) opkeek naar mij :)

    Ik heb overigens vandaag (was een open dag voor ouders/kinderen) al wat kinderen ontmoet, zitten wat fanatieklingen tussen, heb er zin an!!! :D

  • 19 Juni 2012 - 08:08

    Ester:

    Hey Martijn!
    Nou ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat want op de foto's ziet het er erg gezellig uit en volgens mij heb jij het goed naar je zin daar. Dus dat komt helemaal goed met jou daar in de USA! Leuk om je verhaal te lezen, mij spreekt dan vooral de 'Wall Mart" erg aan haha... Veel plezier en ik ben benieuwd hoe het je de eerste week bevalt met de kids.
    Veel liefs uit het Loonse gat en een knuffel en kus van Guusje.

  • 19 Juni 2012 - 14:53

    Brigitte:

    Hey Martijn,

    Wat leuk om weer wat van je te horen. En gefeliciteerd!! ( geslaagd ) Nou aan de foto's te zien heb je het goed naar je zin, het ziet er erg gezellig en leuk uit. Je eerste dag met de kinderen zit er alweer op, ik ben benuwd hoe het je is bevallen. Nou dat horen we dan van het weekend wel weer. Ons Lola is bevallen, ze heeft 2 pups.
    Veel plezier en tot snel.

    Groetjes Brigitte en de rest van de fam.

  • 21 Juni 2012 - 04:30

    Nico:

    Hoi Tijn,

    we hebben je brief ontvangen.Thanks man!! Fijn om te horen dat alles goed gaat.
    Saskia ( en Edwin ) hebben er inmiddels een zoontje bij genaamd Senn. Verder hier weinig spannende dingen.
    We installeren Skype en zullen as zaterdag om 0900 uur jouw tijd "present" zijn.
    We spreken elkaar en succes daar !!
    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nanjemoy

Summercamp USA

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Einde in zicht

24 Juli 2012

23 juli 2012

04 Juli 2012

Week 2

25 Juni 2012

Week 1

17 Juni 2012

Stilte voor de storm..
Matta

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 14672

Voorgaande reizen:

27 Januari 2018 - 31 Mei 2018

Colombia

06 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

Summercamp USA

Landen bezocht: