Week 1 - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Nanjemoy, Verenigde Staten van Matta - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Matta

Blijf op de hoogte en volg Matta

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Nanjemoy

De eerste week werken met de kinderen zit erop. Het was zeer vermoeiend maar het is leuk om te zien hoe de kinderen naar je toe groeien en hoe snel je een band met de kinderen krijgt.
Deze week had ik 8 jongens, de jongste was 5 en de oudste 11.

Volgende week (morgen) krijg ik 8 meisjes, met dezelfde leeftijd. 1 ervan had ik vandaag (zondag) tijdens de open dag al ontmoet, en dat was echt een lief kind, hoop dat de overige 7 ook zo zijn!!

Tijdens deze open dag was ik verkleed als clown (zie foto's), erg leuk om te doen, maar ook erg warm :P

Afgelopen vrijdag waren we naar Applebee's geweest (restaurant) waar ik eindelijk mijn eerste biertje kon nuttigen!!! Ze vragen er zelfs om je paspoort terwijl je bestelt, je moet hier namelijk 21 zijn om een biertje te mogen drinken....
Maar goed, voordeel is dat er zat BOB's zijn :D
Zaterdag waren we naar Virginia geweest, de staat boven Maryland, wederom was daar een reusachtige shopping mall waar we ons vermaakt hadden.

Het DC tripje is een weekje verschoven, we zijn van plan om vrijdag te vertrekken en daar te overnachten, maar tot nu toe nog geen concrete plannen dus we zien wel.

Er is deze week zoveel gebeurd dat ik het meeste alweer vergeten ben haha maar ik zal dingen die mij te binnen schieten wel hieronder in de comments posten.
Het was in ieder geval een geweldige week en heb echt een super fijne tijd hier!!

Groetjes aan thuis xxxx

  • 25 Juni 2012 - 06:53

    Brigitte:

    Hey Martijn,

    De foto's zien er weer super gezellig uit!! Fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. En dat het goed is gegaan met de kinderen.
    Mocht het hier niet de opleiding fysio worden, dan kun je nog altijd als clown verder ;-)
    veel plezier weer de komende week!!
    alweer een week voorbij, gaat het voor jou ook zo snel?

    groetjes brigitte en fam xx

  • 25 Juni 2012 - 10:41

    Demi:

    hallo meneer martijn!
    wat ben je een gekke pipo
    hoe is het in amerika?
    het is saai bij de gymles zonder jou

    heel veel groetjes van demi
    en je krijgt ook de groetjes van lisanne en mama

  • 25 Juni 2012 - 16:54

    Nico & Anita:

    Heee,
    volgens mij ben je je roeping misgelopen en zien we hier de start van een nieuwe carriere!
    Erg leuk dat je gewoon foto's van " zomaar" momenten maakt, krijgen we hier echt een goede indruk wat je daar allemaal meemaakt.
    Neem die 2 bewoners maar mee...cocker loves it!

    Groetjes van ons.

  • 25 Juni 2012 - 17:05

    Charlotte:

    Hee!! Het ziet er naar dat dat je het aardig naar je zin hebt daar, leuk. En een nieuw peppers shirt, doe maar stoer;) veel plezier nog, zal wel lukken denk ik zo. Die foto's zijn echt leuk, we want more! xxx

  • 25 Juni 2012 - 17:46

    Ester:

    Hey Matta!
    Guusje vind je erg leuk als clown! Dus je eerste boeking is al binnen... :-) Wat heerlijk om je verhaal te lezen en te horen dat je het zo naar je zin hebt. Maar toch voel ik weer wat jaloezie naar boven komen als ik lees over een "reusachtige shopping Mall"... kan het niet helpen... :-) Nou ja, de heuvel galerie is ook heel spannend uhm...
    Enjoy the little things in life!
    Veel liefs van ons en een dikke knuffel van Guusje.

  • 25 Juni 2012 - 22:19

    Karin:

    Heeej!!

    Wat heb je al veel meegemaakt...
    Echt leuk om te lezen en foto's te zien.
    T is daarop wel duidelijk dat je het naar je zin hebt :)
    En die pipo...tja die kan zo op je cv naast onze paashaas :P

    Ben wel een beetje jaloers op dat ge-shop van je...kei leuk natuurlijk zo'n shopping mall!!
    Zal je nog tegenvallen als je straks hier weer gewoon de Hema binnenloopt :)

    Fijne week weer met je 'nieuwe' kids en spreek je weer!!

    Groetjes.. ook van Dirk,Kenneth en al m'n dochters...;) X

  • 26 Juni 2012 - 02:37

    Matta :

    Hey Allemaal!!

    De tijd gaat inderdaad snel voorbij Brigitte, en omdat je zoveel tijd met elkaar optrekt heb je gelijk ook een hele hechte band, en gelukkig zijn het hele relaxte mensen hier!! :)

    Heyyyy Demi!!!
    Leuk om van je te horen!! Hoe gaat het op school?? Laatste week nu?
    En gymles van juffrouw Sonja is toch ook leuk ;)
    Oh ik heb trouwens ook een foto van mezelf als clown met smink, staat ergens op fb volgens mij :P
    Groetjes terug en alvast een fijne vakantie!!!!

    @ Nico en de rest van de family:
    Ik zal proberen nog wat foto's van het kamp te maken, hebben jullie een beter beeld hoe het hier eruit ziet.
    En we hadden vandaag een obstakelparcours met de geiten proberen te voltooien maar de geiten hadden er niet zoveel zin an en besloten te rollen in het gras..
    Misschien cocker over laten vliegen :D

    Hey Bobbe goed gezien!!
    Ik heb nog wat andere shirts gekocht, lekker goedkoop hier :)
    Er komen meer foto's aan wees maar niet bang, bye byeee xxx

    De kinderen kwamen wat aarzelend naar mij toe als clown met smink, de smink was blijkbaar niet erg uitnodigend voor de jonge doelgroep :P
    Leuk dat je dat ook aan Guusje hebt laten zien haha, geef haar maar een dikke knuffel van mij!
    Enja je hebt hier geen klein spul, alles is hier groot, vooral de "medium" size coca cola in de bioscoop: die is groter dan onze large size haha
    Groetjes aan Guusie en Iwan XXX

    Hey Karin, ik weet niet of het gaat tegenvallen hoor want als ik aan Eindhoven denk dan heb ik stiekem ook wel weer zin om een terrasje op het marktplein te pakken met een lekkere hoegaarden (witbier is iets wat ze hier niet kennen).
    Maar voorlopig wil ik nog lang niet terug, 't is hier zo gezellig, hangt hier echt een lekkere sfeer tussen iedereen!

    Groetjes aan de familie Ravestein ;)
    xxxx

  • 29 Juni 2012 - 20:22

    Karin:

    Hallooooo,

    Hier is het al weekend :P
    jij mag nog een paar uurtjes toch..

    Leuke dag gehad weer vandaag?
    Jammer dat je maandag weer een andere groep krijgt als je nu zo`n leuke had!
    Ach komt vast goed :)

    Nou...spreek je weer,veel plezier op het strand (daar is het hier geen weer voor :( ) enne... fijn weekend!!

    xx Karin


  • 02 Juli 2012 - 04:50

    Nico:

    Goedemorgen allen die het blog van Martijn lezen.
    Martijn heeft afgelopen wekkend een storm over het Camp gehad en daardoor geen internet.Verder alles goed met hem.
    To be continued.....

  • 02 Juli 2012 - 05:11

    Karin:

    Goedemorgen Nico,

    Pffff schrikken zeg...
    Ik vond het al zo stil.
    Fijn om te horen dat alles goed met hem is!
    Dan wachten we maar af wanneer we weer van hem horen..

    Groetjes Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nanjemoy

Summercamp USA

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Einde in zicht

24 Juli 2012

23 juli 2012

04 Juli 2012

Week 2

25 Juni 2012

Week 1

17 Juni 2012

Stilte voor de storm..
Matta

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 14673

Voorgaande reizen:

27 Januari 2018 - 31 Mei 2018

Colombia

06 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

Summercamp USA

Landen bezocht: